Branding & Upscaling opleiding

Make money and change the world

Wil jij meer met de inhoud en de creatieve kant van je bedrijf bezig zijn én toch blijven groeien? Maak tijd vrij voor jezelf door te werken met zelfsturende teams. Breng focus en structuur aan via design thinking tools en zet jezelf als krachtig merk in de markt neer.
 

Laat snel je gegevens achter voor meer informatie!

 
Lancering: 29 maart 2019

#1
Start: Startdatum: 29 maart 2019
Lengte: 1,5 maand
Kosten: Particulier/ondernemer: €3999 zakelijk (leider): €4799


NEEM CONTACT MET MIJ OP

Wat ga je doen?

In vijf trainingsdagen krijg je strategische kennis over branding, design thinking en agile werken. Via Design Thinking breng je meer focus en structuur aan binnen je bedrijf. Je test welke idee écht een verschil maakt en voldoende geld oplevert. Door te werken met zelfsturende teams maak je tijd voor jezelf vrij (niet meer managen, halleluja!). Ten slotte gaan we via één-op-één coaching sessies de ziel van je bedrijf bloot leggen: waartoe ben je hier en hoe ga jij nu echt het verschil maken? Je ontwikkelt een sterk merk dat fungeert als kompas zodat je koers houdt op je doel naar positieve verandering.

BLOK 1: BUSINESS & DESIGN

29 en 30 maart: Google Design Sprint

BLOK 2: LEADERSHIP

19 en 20 april: Agile werken

BLOK 3: BRANDING & STORYTELLING

3 mei en 4 mei: Branding & Storytelling

Wat ga je leren?

Google Design Sprint

Je ontwerpt een betekenisvol product of dienst door te beginnen met onderzoeken wat voor probleem jouw doelgroep nu werkelijk ervaart. Je gaat je idee valideren via customer interviews en een eerste prototype. Door steeds je idee te testen -en niet te lang te wachten met lanceren- creëer jij een aanbod dat precies is afgestemd op je klant en echt verschil maakt.

Agile werken

Je ontdekt wat voor soort leider jij bent. Je ontwikkelt een eigen visie op leiderschap en leert hoe je een zelfsturend team samenstelt dat werkt naar een gezamenlijk einddoel. Zo maak je tijd vrij om meer bezig te zijn met de inhoud van je bedrijf. Je snapt uit welke rollen een krachtig team bestaat - maar ook hoe je individuen laat shinen in hun rol.

Branding & Storytelling

Je gaat een Brand Blue Print ontwikkelen voor jezelf als merk door antwoord te geven op de vragen: Why, How en What. Wat bied jij de wereld aan? Wat is de impact op de lange termijn op onszelf, onze leefomgeving en de aarde? Je leert hoe je een sterk merk ontwikkeld en zo koers houd op je doel naar positieve verandering.

Waarom nu

De wereld heeft behoefte aan bedrijven en mensen die verder durven te kijken dan het product of de dienst die ze verkopen. Een wereld waarin geld verdienen een gevolg is van een diepere betekenis. Bedrijven die op deze behoefte aan een betekenisvolle tribe inspelen, zullen zich direct onderscheiden van anderen. Leiderschap wordt hierin steeds meer belangrijk, medewerkers worden gevraagd om bewust een rol kiezen die past bij de vraag van dat moment. Flexibiliteit, creativiteit en sociale intelligentie zijn broodnodige skills om te kunnen manoeuvreren in een snel veranderende omgeving.

contact persoon

Meer weten?

Enthousiast geworden? In de brochure kun je meer uitgebreide informatie lezen over de vakken en vindt je een overzicht van de lesdata. Om deze te ontvangen en voor al je andere vragen over de opleiding kun je contact opnemen met Mariette!
 
Wil je deze cursus opnemen in het cursusaanbod portfolio van je bedrijf? Informeer via mariette@deupstarter.nl naar de mogelijkheden.

mariette@deupstarter.nl

De Upstarter

Schrijf je hier in! Dan ontvang je de brochure in je mailbox en kun je een bel-afspraak inplannen om te kijken of deze cursus bij jou past.