Creëer innovaties waar de wereld écht op zit te wachten
Wil jij bedrijven en organisaties helpen innoveren? Of je eigen bedrijf naar een volgend plan tillen? Leer in vijf weken hoe je via de Design Thinking Methode een innovatietraject begeleidt en diensten of producten ontwikkeld waarbij je het welzijn van mens en planeet centraal stelt. Je krijgt een kijkje in de keuken bij ervaren innovators, ondernemers en creatieve projectmanagers. Een enorm waardevolle skill, zeker in een tijd waarbij we worden gedwongen om te veranderen.

Praktische info
Start: 29 januari 2021
Eind: 12 maart 2021
Meld je aan voor: 10 januari 2021
Lengte: 5 weken
Dagen: 5 dagen op vrijdag
Tijdstip: 9:30–15:00
Kosten: Zakelijk: €2299 / Particulier: €1499
Deze training vindt 3 keer per jaar plaats op de volgende startdata:
31 januari (VOL), 8 mei (VOL), 25 september 2020 (VOL), 22 jan (nog 4 plekken)
Plan een gratis advies gesprek
Vraag de brochure aan
Je ontvangt de brochure in de mail.
Wat ga je leren?
Design Thinking is een creatieve benadering om problemen op te lossen waarbij je mens en planeet centraal stelt. Je aanbod onderscheidt zich hiermee direct van anderen: de klantervaring is positiever, de geleverde kwaliteit is hoger en de gecreëerde waarde groter. Simpelweg doordat je een échte oplossing aanbiedt voor een maatschappelijk of duurzaam probleem. Je leert talloze ideeën genereren, prototypes bouwen en testen om zo stap voor stap jouw innovatieve idee te realiseren. Na de opleiding heb je een innovatie-toolkit in handen waar je alle kanten mee op kan!
Opleidingsdata: vrijdag 19 februari, 5, 12, 26 maart en 2 april.
Omdat De Upstarter een erkend opleider is en onze groepen kleiner zijn dan 30 man/vrouw kunnen de lesprogramma’s bij ons (net als bij andere scholen) na de verlengde Lockdown gewoon door gaan.
Leer van experts uit het veld

Creative Confidence | Mariëtte Ruggenberg
Je leert hoe je in een flow van continu creëren kunt blijven door speels om te gaan met fouten en te vertrouwen op jouw natuurlijk talent en intuïtie. Je ervaart door kleine oefeningen een verandering in je mindset. Ook ga je aan de slag met het Brand thinking canvas zodat je de ontworpen innovatie krachtig in de markt kan zetten. Mariëtte is founder van De Upstarter.
Design Thinking | Mira de Graaf
Je ontwerpt een betekenisvol product/dienst door te beginnen met onderzoeken wat voor probleem jouw doelgroep werkelijk ervaart. Daarna valideer je jouw idee door de aannames die je doet steeds opnieuw te testen. Je ontwikkelt een prototype om zo de gebruikerservaring van de klant onderzoeken. Mira is co-founder van creatief bureau Snijboon.Alumni


Lead by example
De wereld heeft behoefte aan bedrijven die in het ontwerpen van hun producten of diensten de mens en planeet centraal stellen. Een wereld waarin geld verdienen een gevolg is van het leveren van betekenisvol werk. Design Thinking is een creatieve benadering om problemen op te lossen waarbij de mens of planeet centraal staat. Het doel is om iets waardevols te ontwikkelen. Hiervoor moet je inzicht krijgen in het gedrag, de ideeën en visies van de eindgebruiker en stakeholders. Daarom draait Design Thinking om diepgaande empathie, het genereren van talloze ideeën, het bouwen en testen van prototypes om uiteindelijk jouw innovatieve idee met de wereld te delen.
Iets voor jou?
- Schrijf je hier in om de brochure te ontvangen van de opleiding.
- Wij doen altijd een telefonische intake om te kijken of de opleiding bij je past.
- Dit kan op een moment dat het jou uitkomt.
- Onze opleidingen starten 3 keer per jaar.
- Het is mogelijk om een stage of traineeship te lopen bij een bedrijf uit ons netwerk.
- Heb je een andere vraag neem contact op met Mariëtte, programmacoördinator van de opleiding Design Thinking

Vraag de brochure aan
Je ontvangt de brochure in de mail.